GRIP תצוגת אופנה קיץ 2011
רשת האופנה GRIP מציגה קולקציית אביב קיץ 2011
עם קמפיין חדשני תחת הסלוגן:
Best friend forever" – BFF- "
רשת האופנה GRIP מציגה בימים אלו את קולקציית אביב קיץ 2011 עם קמפיין חדשני תחת הסלוגן Best friend forever" – BFF- ".
בימינו, כשקשרי חברויות מתנהלות בעיקר דרך רשתות חברתיות, וקשרים נשמרים באמצעים טכנולוגיים, רשת האופנה GRIP מיישרת קו ומציעה קמפיין בקונספט חדשני. צילומי הקמפיין נערכו באווירה הייטקיסטית בשילוב של צילומי וידאו וסטילס – וידאו אינסטלשיין, כאשר דוגמנית אחת הצטלמה בווידאו, היא הופיעה על גבי מסך שאותו החזיקה חברתה הדוגמנית שלצידה, וכך התקבלו תמונות הקטלוג המציגות את ה- BFF- היומיום שלהן. הקמפיין של GRIP מציג צמד דוגמניות שהן גם החברות הכי טובות בחייהן הפרטיים.
שתי ה"BFFיות" מציגות את קולקציית הקיץ העליזה של GRIP אשר מתכתבת עם מגמות האופנה הבינלאומיות. הקולקציה העשירה והמגוונת כוללת בתוכה את מיטב הטרנדים הבולטים של הקיץ הנוכחי. פריטים קיציים ואווריריים, בלוקים של צבעים עזים, גזרות רחבות ומשוחררות לצד גזרות צמודות ומחטבות.
בעיצוב הקולקציה הושם דגש רב והקפדה על הפרטים הקטנים ואבזור באמצעות דיטיילים מפתיעים.
חולצות שיפון בגזרות רחבות בצבעים בולטים, עליהן פרינטים מתקתקים ומרעננים של פפיונים, פירות, פרחים, לבבות חיות ונקודות. טי שירטס עם הדפסים מעניינים ואופנתיים, חולצות תחרה אול-אובר ומגוון רחב של סריגי קיץ .
בקולקציה ליין של שמלות קז’ואל יומיומיות לצד שמלות ערב רומנטיות. ביניהן בולטות שמלות פרחוניות המשלבות תחרה עדינה, שמלות שיפון ושמלות ג’רסי מחמיאות.
בגזרת המכנסיים מציעה GRIP ג’ינסים במגוון גזרות- סקיני, גבוה ובויפרנד אשר לקראת הקיץ בנוסף לגווני האינדיגו השגרתיים, מגיעים במגוון צבעים: ורוד, לבן, ירוק ותכלת.
בנוסף, מציעה הקולקצייה שורטים וחצאיות קייציות במבחר בדים וגזרות: מג’ינס,בדים נשפכים קלילים, ושילוב של בדים מודפסים.
לצד הקולקציה העיקרית מציעה GRIP מדי עונה קולקציית בייסיק המורכבת מגופיות ספורט טייצים וגוזיות נוחות בצבעוניות הקיץ.
המותג GRIP נוסד בשנת 1996 על ידי עופר כהן ומאז התפתח כרשת אופנה ארצית המתמחה בבגדי נשים ומתאפיינת בקו צעיר, אופנתי ואורבני.
החברה מעצבת ומייצרת את הבגדים באופן עצמאי, במחירים שווים לכל כיס.
במרוצת שנות פעילותה, רכשה GRIP קהל לקוחות רחב ובכוונתה להמשיך ולשמור על צביונה המרענן לאורך זמן.
רשת האופנה GRIP מונה כ- 29 חנויות ברחבי הארץ.
צילום: גיא כושי ויריב פיין
השארת תגובה