רונן חן קיץ 2011

קולקציית הקיץ של המעצב רונן חן עוצבה וצולמה בקמפיין הקיץבכיכובה של הפרזנטורית אפרת דור באווירת חופשה בפרובנס, מרוקו או בהמפטונס. "זה לא המקום הספיציפי על פני הגלובוס, אלא יותר תחושות הרוגע, החושניות והקסם שיש במילה "חופשה" אותם ניסיתי לתרגם לבגדים שפשוט נעים ללבוש".

מעצב האופנה רונן חן מגיש לאביב-קיץ 2010 קולקציה נשית קלילה ואוורירית בכתב ידו המזוהה מאד, עם נגיעות מרומזות של טרנדים, אך במראה העומד מעל האופנה והזמן.

הקולקציה עוצבה וצולמה בקמפיין הקיץ בכיכובה של הפרזנטורית אפרת דור באווירת חופשה בפרובנס, מרוקו או בהמפטונס. "זה לא המקום הספיציפי על פני הגלובוס, אלא יותר תחושות הרוגע, החושניות והקסם שיש במילה "חופשה" אותם ניסיתי לתרגם לבגדים שפשוט נעים ללבוש".

המראה האורבאני המזוהה עם חן – מונוכרומטי, פיסולי, גיאומטרי ומתוחכם משתלב עם מראה רך יותר, נוזלי ונינוח. שיטת הדיגום החופשי שלו הופכת צורות גיאומטריות וקונסטרוקטיביות לפריטים רכים המלטפים את הגוף, נוגעים לא נוגעים.

הטרנדים באופנה העולמית בהם בוחר המעצב לגעת הם אלו הקלאסיים, שנשארים באופנה תמיד ומקבלים אצלו פרשנות מחודשת ולבישה: פסים רחבים, גיאומטריה בשחור לבן, ניוד, אוברסייז וא-סימטריה.

בדי הקיץ קלילים ונושמים: ויסקוזה, קופרו, פשתן, כותנה, שיפון ועוד. לצד הפריטים המונוכרומטיים בולטים מעט דפוסי טאי-דאי ושטיפות עדינות. בדים רבים צבועים ביד או עברו תהליכים של הורדת צבע.

הקולקציה מחולקת ל-3 קבוצות צבע וקבוצת ערב אחת:
Sandy white – צבעוניות טבעית של לבן, חול וגוף. גזרות רפויות ונינוחות. מראה שכבות ומשחקי שקיפויות.
Summer blues – מרויאל ועד נייבי, הכחול על שלל גווניו מככב, בין אם במשטחי צבע מונוכרומטיים ובין אם במשחקים גיאומטריים בצבעוניות של כחול ושמנת או כחול אפור. הפריטים בקבוצה זו קרובים יותר לגוף ומצטיינים לעיתים בכיווצים וברבידות מעניינים.
Tobacco time – חאקי, טבק וגוונים אפורים בפריטים נשפכים עם נגיעות של דיטיילים מעולם הצבא והספארי כמו בדי דריל מוכתמים, צביעות באטיק, כפתורי מתכת.


קבוצת הערב היא אוסף של פריטים ל"ערב רך" כפי שמכנה אותם חן, והם ברובם שחורים ומסריגים קלילים המותאמים לקיץ הישראלי, עם נגיעות מתוחכמות בדמות שמלות שיפון א-סימטריות, דפוסים מעניינים בשחור לבן ועוד. משחקי שקיפויות עדינים מושגים על ידי שילוב של סריגים ושיפון. הצלליות נשיות וקלאסיות מאד.


הכתבה נכתבה על ידי סטייליסטית של סטייליש

השארת תגובה