סדנת איפור פרטית

את רוצה להתאפר, אבל לא יודעת בדיוק איך ומה. בכל פעם שאת נכנסת לחנות קוסמטיקה היועצת מסבירה לך בדיוק הפוך ממה שהסבירו לך קודם וכמובן ממליצה על מוצרים שונים ממה שהמליצו לך בעבר. שפע המוצרים והאביזרים מכניסים אותך לבלבול ואת לא יודעת מה מתאים לך, מה בדיוק מורחים אחרי מה, וכיצד באמת את יכולה לשדרג את המראה שלך בצורה מדהימה.

כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה עם סדנאות Stylish Make-Up שיכניסו אותך במקצועיות ובבטחה לעולם הטיפוח והאיפור, ויקנו לך את הכלים המתאימים לאפר ולטפח את עצמך בצורה מדהימה, מבלי להיכנס להוצאות מיותרות על מוצרים ואביזרים שאינם מתאימים לך.

מיכל אופיר, אחת מהמאפרות המקצועיות והותיקות בישראל, תיפגש איתך לסדנת הדרכה אישית "אחת על אחת", בסדנה הביתית והאישית שלה.

במהלך הסדנה מיכל תדריך אותך שלב אחרי שלב כיצד להתאפר בצורה הנכונה והמתאימה ביותר למבנה ולעור פנייך, כיצד להראות מושכת יותר, נאה יותר ויפה יותר.

ברצוננו להדגיש כי אינך מחוייבת לקנות שום מוצר במהלך הסדנה, שכן סטייליש אינה עוסקת במכירת מוצרים.

מחיר הסדנה

עד שעה וחצי בסטודיו של מיכל אופיר בתל-אביב – 300 ש"ח

עד שעתיים בבית הלקוחה באזור תל-אביב – 400 ש"ח

בגין כל חצי שעה נוספת 100 ש"ח

ניתן להזמין גם סדנאות המשך לסדנת הבסיס במחיר זהה.
קוד מוצר: 501

הוראות מיוחדות

השרות הינו אישי בלבד
החברה שומרת את הזכות לאחר את מתן השרות בגבולות של עד 15 דקות. בכל מקרה של איחור החורג מכך יינתן ללקוחה זיכוי של 20 ₪ לכל 15 דקות.
הלקוחה רשאית לשנות את מועד מתן השרות בתאום עם נציגי החברה למועד אחר ובתנאי שהשינוי נעשה 48 שעות לפחות טרם המועד שנקבע.
הלקוחה זכאית לבטל את השרות בהודעה של 48 שעות מראש ובכתב. בכל מקרה של ביטול תחזיר החברה ללקוחה מחצית מהמחיר ששולם על ידה, אלא אם בוטלה העסקה פחות מ-48 שעות מהמועד שנקבע מראש ואז תהיה החברה פטורה מהחזר התשלום.

השארת תגובה